• language
  • language
  • language
  • language
  • language

szállásfoglalás a

legjobb áron!

Online foglalás
Időjárás
8 °C

6726 Szeged, Szent-Györgyi A. u. 16-24.

Telefon | Fax: +36-62-566-466 | +36-62-566-468

árkalkuláció&online foglalás

Megafitness

A csúszdás medencetér második emeleti galériaszintjén került kialakításra Szeged legkorszerűbb fitneszkomplexuma, mely fitnesz- és kardiogépekkel, profi edzőkkel, a legújabb trendeket követő változatos csoportos órákkal és csodás panorámával várja az aktív kikapcsolódásra vágyó vendégeit. Az aerobikteremben többek között alakformáló edzések, jóga, TRX, Pilates, Hot Iron és a legmodernebb géppark biztosítja a testi felfrissülést.

CORE TRAINING

egy olyan edzéstípus, amely a törzs és a csípő mély izmaira koncentrál. A gyakorlatokat állásban, talajon és professzionális eszközökkel végezzük ilyen pl. az óriás gumikötél, egyensúly diszk, egyensúly pad, TRX, medicin labda stb. Célba veszi az összes olyan izomcsoportot, amely a gerincet és a medencét stabilizálja. 

KEZDŐ TRX

órákon kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy elsajátítsd a TRX gyakorlatok helyes végrehajtását, fokozottan ügyelve a megfelelő testtartásra. Az edzések hatására egyre tónusosabbá válik az izomzatod, javul az állóképességed és egy erős alapot kapsz ahhoz, hogy biztonságosan továbbléphess egy haladó TRX, TRX Cross vagy Core training órára. 

HALADÓ TRX

A haladó TRX órát azoknak ajánljuk, akik már a TRX alapokat lefektették és úgy érzik  megálltak a fejlődésben, hiszen itt terhelés intenzitása magasabb, egyre összetettebbé válnak a gyakorlatok és rövidebbek a pihenési szakaszok is. A magasabb terhelés mellett növekszik az erőállóképességed és az izomzatod egyre szálkásabbá válik. 

TRX CROSS

Az órán a haladó szintű TRX gyakorlatok váltakoznak a saját testsúllyal végzett funkcionális gyakorlatokkal. Cél az anyagcsere maximális felpörgetése mellett a szálkás izomzat építése. 

A SPINNING®

program egy kihívásokkal teli, motiváló, pörgős, csoportos teremkerékpározási tréning. Kiváló az állóképesség fejlesztésére, a keringési- és légző rendszer egészségi szintjének növelésére, mindezek mellett nagyszerű zsírégető hatással bír. Az ízületek maximális kímélése érdekében az órákon kiemelt hangsúlyt fektetünk a kerékpárok helyes beállítására és a tekerési technikák tökéletes kivitelezésére. A zeneválasztás a belső összpontosításodat segíti, melynek segítségével kizárhatod a külvilágot és csakis önmagadra fókuszálhatsz. (Gyere és tekerd ki magadból a napi feszültséget!)

A SPINNING INTERVALL ENERGIAZÓNA

órán a magas és alacsony intenzitású szakaszok folyamatosan váltakoznak. Még edzés után is folytatódik a zsírégetés! 

GERINCTRÉNING

lassú zenére végzett nyak-váll- és hátgyakorlatok. Napjainkban az emberek több, mint 80 százalékát kínozzák gerincbántalmak életük valamely szakaszában és ezeket legtöbbször a rossz testtartás és az izomzat gyengesége okozza. A gerincgimnasztikával olyan gyakorlatsorokat végzünk, melyek megerősítik az izmokat, javítják a testtartást és ezáltal jótékony hatást gyakorolnak a gerincre. 

ALAKFORMÁLÓ

Az aerobik alaplépésekből felépülő bemelegítést és a legtöbbször step padon végzett, 10-15 perces egyszerű koreográfiát tartalmazó, állóképességet fejlesztő, pulzust megemelő órarész után alaposan megdolgoztatjuk az egyes izomcsoportokat, majd nyújtással zárjuk az edzést. Változatos óra a legkülönfélébb eszközök használatával és izzasztó feladatokkal!!! Közepesen intenzív óratípus.

INTERVALL

Az óra első 10 perce egyszerű lépésekből, szökdelésekből álló kardio részből tevődik össze. Ezután jönnek az izomfejlesztő és kardió gyakorlatok váltakozva 3-4 sorozatban, 5-6 gyakorlat, majd ismét egy rövid kardio rész következik. Az órát nyújtással zárjuk. Nagyon intenzív mind a kardió mind az izomfejlesztő rész!!! Teljes erőbedobással kell dolgozni, melynek eredményeként annyira felpörgetjük az anyagcserét, hogy a zsírégetés az edzés után több órán át is folytatódik!

HOT-IRON

Zenére végzett csoportos súlyzó rudas edzés, mely igazán hatékonyan formálja és feszesíti testedet, tónusossá varázsolja izmaidat. Az edzést bátran ajánlom kezdőknek, haladóknak- férfiaknak is, nincs benne koreográfia, tánc,”aerobikos” gyakorlatok, csak kemény munka! A használt súly nagyságát Te választod meg saját fizikumodhoz mérten, így nem kell félned attól, hogy túl izmos leszel. A módszer egyedülálló hatékonysága többek között abban rejlik, hogy itt is megtalálható az utóégető hatás, vagyis a szervezeted nem csak az edzés során, de utána 24 órával is küzdeni fog a zsírsejtekkel, ugyanis izmaid regenerálódás közben folytatják a kalóriák égetését.

Dinamikus alakformáló

Cél a teljes test formálása, az izomtónus fokozása és természetesen a zsírpárnák leolvasztása. Az óra első felében egy dinamikus bemelegítés után kézi súlyzó, labda, esetleg gumikötél használatával alaposan megdolgozzuk a felsőtest izmait, miközben egyszerű lépéseket végzünk a step padon, majd álló helyzetben célirányosan comb és farizom gyakorlatok végzünk, végül talajon has, popsi és csípő feszesítő gyakorlatok után alapos nyújtással zárjuk az órát.

Pilates

egy speciális légzéssel összekapcsolt, többnyire talajon végzett torna, mellyel egyszerre formálhatod az alakodat és látványosan javíthatod a testtartásodat. Ez az óratípus erősíti a törzs izmait, megelőzi a gerincproblémák kialakulását, növeli az ízületi mozgásterjedelmet és a stabilitást. Testedet egyszerre erősíti és teszi hajlékonnyá, rugalmassá. Már az óra befejeztével sokkal jobban érzed magad a bőrödben!

SENIOR AQUA FITNESS

Az Aqua Fitness-nek olyan fajtája, mely főként az idősebb korosztályt célozta meg! A korosztálynak megfelelő  gyakorlatokkal, zenére történő vízi testmozgás, mely javítja az állóképességet, csökkenti az izületi bántalmakat, fokozza a vérkeringést és az oxigénfelvételt. Jó közösséépítő és stresszoldó hatása van.

AQUA FITNESS

Ennek a mozgásformának a nagyszerűsége a víz sűrű közegében rejlik, így az órák alatt a komoly edzés ellenére is védve vannak ízületeid. A vízben végzett mozgás rugalmassá teszi az izomzatot és a bőrt, javítja az anyagcsere- és keringési zavarokat. hatékonyan alkalmazható sérülések, hosszas fekvőbetegség vagy legyengült állapotok utáni rehabilitáció céljára, illetve túlsúly esetén is. Mindezen kívül kiváló zsírégető, vitalizáló, fejleszti az állóképességet és javítja a testtartást. A víz közege megnyugtat, feltölt, valamint a stresszt is hatékonyan le tudja vezetni, feszültségmentes légkört biztosít számodra.

Köredzés

Az óra célja egy edzésen belül a munkában résztvevő izmok és izom csoportok változatos terhelése. Azoknak ajánlott ez az óratípus akinek a szálkásítás, állóképesség javítás vagy a fittségi szint emelése a cél. Az edzés pörgős és változatos, hiszen többféle gyakorlatból különböző eszközök használatával végzünk egymás után pihenő nélkül 1-1 sorozatot, akár több körben is, többféle módszert vagy sport képességet alkalmazva annak érdekében, hogy a szervezetet minél több inger érje.


Megéri itt foglalni!
Legjobb ár garancia
Azonnali visszaigazolás
Aktuális ajánlatok
Nincs foglalási díj